Lokal tilstedeværelse og god kundeservice (step 3 af 7)


Episode #17 - 7 Steps til succes i udlandet

STEP 3 - Skal man have hjælp udefra?

Hør eksempler på, hvordan du kan starte webshop i Norge og hvordan du håndterer lagervarer. Max Riis Christensen gennemgår, hvordan du får et lokalt retursetup inkl. kundeservice for en fast udgift på 10 - 30 kr. pr. ordre. 

 

Podcast E17 - Step 3 af 7:

  • Kundeservice er en betydelig omkostning, der kan outsources
  • Oversættelser af tekster lige fra nyhedsbreve til produkttekster
  • Få en lokal tilstedeværelse, lige fra et lokalt telefonnummer til lokal returadresse
     

Vil du have flere gode råd til, hvordan du får succes med en webshop i udlandet?
>> Tilmeld dig nyhedsbrevet her på siden

 

 

Når du driver en international webshop, er det nødvendigt med kendskab til det pågældende land. For at skabe troværdighed og loyale kunder, vælger mange virksomheder at få hjælp af et bureau, i stedet for selv at ansætte. Lyt med i denne podcast, når vi gennemgår fordele og ulemper, hvis du overvejer at få hjælp af en konsulent, lige fra at tage telefonen, men også til håndtering af returvarer. 

 

Podcast mini-serie:
Kathrine Svendsen og Max Riis Christensen fra MakesYouLocal
"Sådan får du succes med en international webshop"


Få besked om nye episoder


Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv notificeret om nye episoder hver måned.

Få besked om nye episoder

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv notificeret om nye episoder hver måned.